שבוע החלל הישראלי24
שבוע החלל הישראלי

לגעת בשמיים במכללת אלקסאמי

במכללה האקדמית אלקאסמי בבאקה אל גרבייה, הקהל הרחב מוזמן לא רק לצפות וללמוד על היקום, טכנולוגיית חלל וכוכבים רחוקים, אלא גם לגעת בהם, ליצור אותם ולשחק בהם. לכן, לאחר שתשאו עיניים הכי רחוק שאפשר, בתוך פלנטריום או באמצעות טלסקופים, תוכלו להשתתף בסדנאות מגוונות ולבנות דגמים של כוכב שביט, מערכת השמש, מעבורת חלל, קונסטלציות של כוכבי הקיץ והחורף, ואפילו רקטות שאותן תשגרו לאוויר!

וזו רק ההתחלה.
מחכים לכם סדנת 'מרוץ הירח' שתיערך ע"י עמותת SpaceIL ותעסוק באתגר התנועה על פני הירח, סדנת ציור כיפת השמיים על כדורי פיזותרפיה ענקיים ואפילו ביקור של אסטרונאוט/ית אמיתי/ת שת/יבוא להרצות בין 19:30 ל- 20:00 (מותנה בלוח הזמנים של האסטרונאוטים האורחים; ייתכנו שינויים ברגע האחרון).

הפעילויות והסדנאות יועברו בשפה הערבית. בין 21:00 - 22:00 יועברו גם הסברים בעברית לטובת מבקרינו לא דוברי ערבית.

למבקרי האירוע יחולק (עד גמר המלאי) גיליון חלל מיוחד של כתב העת גלילאו צעיר, בחסות סוכנות החלל הישראלית, בו תוכלו לקרוא מה מהנדסי החלל עושים, כיצד חלליות שומרות על מסלולן ומדוע בכלל צריך לוויינים, וגם לגלות, בין השאר, מי היתה אסטרונאוטית ליום אחד והאם החלל שבין הכוכבים הוא באמת ריק לגמרי.

פרטים נוספים

• מידע נוסף ועדכונים: כנסו לעמוד הפייסבוק שלנו (בערבית)
  • עבור מי: גילאי 7 - 14
  • דרכי הגעה: לנוסעים באוטו, הקישו על קישור waze למטה. תחבורה ציבורית: קו 113 (מטרופולין) מתחנה מרכזית כפר סבא דרך בית ברל, טירה, טייבה, קלנסווה, זימר, גת; קו 64 (קווים) מתחנה מרכזית חדרה דרך גן שמואל, כרכור, עין שמר, שער מנשה, צ. מיצר. כמו כן, חברת קווים מפעילה מיניבוסים בבאקה אל גרבייה בתדירות של חצי שעה.
  • הרשמה: יש להירשם מראש לפעילות>>