סוכנות החלל הישראלית מחפשת רכזת בכירה לניהול הרכש. המשרה, בהיקף 100%, במשרדי הסוכנות בתל אביב.
תכנון הרכש השנתי והרב-שנתי של היחידה, בהתאם לסדרי העדיפויות של היחידה והמשרד, לתקציב ולהוראות הממונה.
ריכוז פעילות היחידה למול ועדת מכרזים, רכש ותמיכות משרדית, ניהול משא ומתן עם ספקים, קיום קשר עם הזוכים לצורך יצירת ההתקשרויות בתיאום עם מטה המשרד.
סיוע בניהול תקציב רחב היקף באמצעות הגדרת הקריטריונים לחלוקת המשאבים, חלוקה בין הגופים השונים המשתתפים בפרויקט ומעקב אחר ניצול התקציב לאורך השנה.
אחריות להליכי המעקב והבקרה בתחומי הרכש וההתקשרויות, ובכלל זה פיקוח על ביצוע ואיכות העבודות, אספקת הטובין והשירותים בהתאם לחוזי ההתקשרויות ולדיווחי היחידות דורשות הרכש ואישור חשבונות לתשלום.
ניהול הרכש, לרבות ביצוע, תכנון ובקרה באשר לתהליכי הרכישה של מוצרים ושירותים בכלל זה, הכנת תוכנית עבודה מתוקצבת בהתאם לחוקים והוראת החשב הכללי.
עריכת מפרטים, כתיבת מכרזים ופרסומם, בהתאם להגדרת היחידות דורשות הרכש ולהנחיות הגורמים הרלוונטים.
אחריות לניהול הידע ומימוש מאגרי הידע של מנהל הרכש, לרבות היסטוריית רכישות, קטלוג ספקים, ספריות מכרזים, התקשרויות ועוד.
בנוסף לתפקיד רכש בתחום החלל, יידרש לסייע בתחום הרכש לאגף קו האופק ולאגפים אחרים במשרד ככול ויידרש ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיית הממונה.