סקרני חלל
arrow-left
תחרויות

תחרות מצלמים חלל- שבוע החלל הישראלי 2017

לקראת שבוע החלל הישראלי 2017: מצלמים חלל ויכולים לזכות במצלמת GoPro

הצילום הזוכה של ינאי בונה. פארק תמנע
הצילום הזוכה של ינאי בונה. פארק תמנע

סוכנות החלל הישראלית במשרד המדע מזמינה אתכם להשתתף בתחרות צילום באינסטגרם בנושא החלל החיצון.

 

הנושא השכיח ביותר העולה על הדעת שאתם יכולים לצלם במסגרת התחרות הוא אסטרונומיה: שמי הלילה, הכוכבים, השמש והירח, וכו'. גם אם אינכם צלמים מקצועיים, אל דאגה. עם מצלמה סבירה וקצת נכונות ללמוד, תוכלו להפיק צילומים יפים- ראו מדריך פשוט (באנגלית). אבל לא רק תצלומים של שמי הלילה יתקבלו לתחרות אלא גם נושאים אחרים כמו כדור הארץ, צפייה בכוכבים, מצפה כוכבים, מודלים של רכבי חלל, לוויינים, תערוכת חלל, תחפושות חלל, חוצנים וכד'.

 

אתם מוזמנים להעלות תמונות טובות ויצירתיות עד 22 בינואר 2017 בצירוף ההאשטאג של התחרות #ISW2017 ולתייג את סוכנות החלל הישראלית israel_space_agency#.

 

10 הצילומים המתמודדים בתחרות שייבחרו על ידי ציבור הגולשים באינסטגרם יוצגו במסגרת תערוכה בנושא זה בשבוע החלל הישראלי ויעלו לעמוד זה, באתר סוכנות החלל הישראלית. 

 

חבר השופטים יבחר צילום אחד למקום הראשון על פי איכות הצילום, התאמתו לנושא חלל ומדע ומידע היותו יצירתי. הפרס לזוכה: מצלמת GoPro. ההכרזה על הזכייה תהיה בשבוע החלל הישראלי 2017. 

 

השתתפות בתחרות היא לפי התקנון שאותו ניתן לקרוא/להוריד כאן>>

ינאי בונה, זוכה תחרות מצלמים חלל

יותר ממאתיים תמונות הועלו לתחרות INSTAGRAM 'מצלמים חלל'. היממתם אותנו בתצלומים מרהיבים ומלאי השראה ועשר התמונות שזכו למספר הלייקים הגדול ביותר עלו לגמר. חבר השופטים שלנו ניקד כל תמונה והזוכה הוא ינאי בונה, עם הפטרייה בפארק תמנע, דרום ישראל. צילום: ינאי בונה. מצלמת GoPro ושלל אבזרים נלווים הוענקו לזוכה אמש. את הפרס העניק לו השר אקוניס במהלך ערב גאלה לפתיחת שבוע החלל הישראלי.

 

דבר השופטים על התמונה של ינאי בונה:

התמונה מושכת את תשומת העין והלב הן מבחינת עושרהּ הוויזואלי יוצא הדופן הן מהבחינה המחשבתית. האלמנט הסטטי והכבד לוכד את המבט אל הקדום והמסתורין הנגלים בתחתית הפריים ובד בבד מסיט את הדמיון להיבט העתידני, התוסס והאין-סופי המגיח מלמעלה ואילך. המפגש הבלתי אמצעי יוצר חלל עמוק הלוכד קווי מחשבה רבים הלקוחים מן העבר, מתוך ההווה, ואוספים את הצופה אל העתיד הצופן בחובו עולמות רבים ומסקרנים. ניכרים ביצירה זו הן יכולות טכניות הן ממד מחשבתי המשלבים יחד יצירה אחת עמוקה וגבוהה כאחד.

 

הצילום הזוכה של ינאי בונה
עוביידה ג'מאל
עוביידה ג'מאל
איתי מוניקנדם- משאלות
מטאורים בשיבטה | צילום איתי מוניקדם
איתי מוניקנדם- מאורי לילה
איתי מוניקדם- טג'יקיסטן
אלעד דרור
אלעד דרור- הקניון האדום
אלעד דרור- חייזר תחת השמים
אלעד דרור- חייזר תחת השמים
אלעד דרור- ירח מלא
אלעד דרור- ירח מלא
דייב שוורץ
דייב שוורץ
ינאי בונה- מחנה שטח תחת זוהר צפוני
ינאי בונה- מחנה שטח תחת זוהר צפוני
ינאי בונה- כביש אבוד תחת זוהר צפוני
ינאי בונה- כביש אבוד תחת זוהר צפוני